USA 2015 – no. 2: Olympic Peninsula

Máme tu polovinu dalšího roku, proto je na čase zbavit se restů a dopsat zážitky z loňského výletu do USA. Na rozdíl od toho předloňského bych se, místo samotného města Seattle a jeho krás, ráda soustředila především na náš třídenní výlet okolo Olympijského poloostrova (Olympic Peninsula).

První den časně ráno jsme vyrazili ze Seattlu na jih po I5 do Tacomy, kde jsme z I5 odbočili, přejeli Tacoma Narrows Bridge a vydali se na sever.

Tacoma Narrows Bridge

Odpoledne jsme dospěli do cíle pro tento den – na Hurricane Ridge. Stihli jsme si koupit vstupenku do celého parku (Olympic National Park), která platí týden a prošli si jednu ze stezek na Hurricane Ridge. Moc se nám zamlouvalo, jak zde mají zpracované informace pro turisty – na každém takovém místě v parku měli dostatek směrovek a informačních tabulí, ke vstupence jsme dostali krásný plánek s vyznačenými stezkami. U každé stezky byla uvedena její délka a náročnost, takže jsme byli schopni odhadnout, jak nám to bude časově vycházet.

Hurricane Ridge

Po procházce jsme dojeli do nedalekého Port Angeles, kde jsme se ubytovali v hotelu – The Downtown Hotel. Hotel jsem vybírala na doporučení našeho Lonely Planet a nezklamal nás, sice jsme neměli záchod a sprchu přímo na pokoji, ale bylo to velmi klidné, čisté a útulné místo.

The Downtown Hotel

Druhý den ráno jsme se zabalili, rozloučili s Port Angeles a vypravili se dál okolo poloostrova. Abychom ještě využili naši vstupenku do Olympijského národního parku, udělali jsme z Forks (město na západní straně poloostrova) malou zajížďku do “pohádkového lesa”, místo se jmenuje Hoh Rainforest a je popisováno jako deštný prales mírného pásu. Zde se nám podařilo projít dvě kratší stezky a vyfotit spoustu fotografií.

Hoh Rainforest

How Rainforest

Odpoledne jsme pokračovali dál na jih přes Aberdeen, Ilwaco až do Cape Disappointment State Park, kde jsme si zaplatili místo pro stan v kempu, přespali jsme a po ranní kávě z místního mini obchůdku jsme se vypravili prozkoumat místní majáky – Cape Disappointment Lighthouse a North Head Lighthouse.

Cape Disappointment State Park

Cape Disappointment Light

Cape Disappointment

North Head Light

Po pěkné procházce parkem a obhlídce majáků následovala cesta do nejjižnějšího místa naší cesty a absolutního cíle. Na malou chvíli jsme opustili stát Washington, přejeli do Oregonu a navštívili město Portland.

Značně unaveni jsme k večeru vyrazili po I5 domů.